Senaste dagarna!

Tjaa! ursäkta för dålig uppdatering på bloggen, kan berätta lite vad som ha hänt denna vecka ^^
 
Måndag: Hade vi match mot kanu dom vann oss 4-0 :/ , och så var jag mest hemma hade inget att göra typ?
Spelade lite fotboll och så..
 
Tisdag: Var jag hemma, och var ut mkt, jag packade, och packade hahah. För jag skulle iväg kl. 6 på idas kalas, de va jätte kul, vi var 7 st som sov över där , vi hade teater, åt tortillas, och pannacotta, och godis och chips typ?
jag och Cissi var upp till kl. 5 typ? halv fem venne?.. och dom andra typ till 6, vi sovde i ett party tält men vi gick in haha vet inte vrf? och så var vi och simmade!
 
Onsdag: Var jag med jennifer, och mest bara hemma. Vi spelade krocket, ( Stavning ? ) och hoppade på stutsamattan och gjorde massa trix, ja de va väl de?
 
Torsdag: Så städade jag, Nikita kom till mig på kvällen, vi hade roligt, vi ritade, for till abc och köpte massa gott, elr. ja. Vi kollade film, och pratade.
 
Fredag: iiiis today? venne vad jag ska göra idag vara med någon kompis, kanske simma får se???? :D
 
Nu kommer de ifall upp bilderna som jag fotade igår med Nikita, och från jennifers! kanske ikv eller senare kommer de upp bilder från partyt om jag orkar!  <3
Ska också försöka att börja blogga varje dag, eller 2 inläggen per dag!
 
 
 
                                                                                <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!