Haparanda + Shopping + Fotboll <3

Äntligen bloggar jag igen, kom hem i förrgår men igår hade jag stegring asså hade 37, var trött satt hela dan på datorn, och gjorde små saker.. Men men haparanda var skit kul vi hade 6 matcher, vi förlora 3, blev lika en gång, vann en gång asså först gick de bra vi var andra i hela cuppen men sen till slut blev vi fjärde egentligen skulle vi ha blivit högre upp domarna var orättvisa, de skulle blivit en straff men ist fick vi frispark de va då vi tävla om silver så vann dom 1-0. Så sur för de, men skitsamma de e endå över nu. Vi shoppa hade jätte kul, fotade typ ingenting. Gjorde videor checka in min insta: Byelinz så får ni se. Shoppa, disco haha allmänt kul!
 
Parfym - seppälä tror jag?
Ballerina - sko punkten
Halsduk - Från tränarna, dom hade skrivit olika saker om oss så jag fick '' Cuppens rensare '' ;)
En bh - I don't remember?
Bikini överdel - H&M
Två par midje shorts tyg - Vera moda
 
<3
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!