Jakobstad, och m.m <3

Hejsan alla läsare ^^
Idag var vi till Jakobstad vi fixa i min brors lägenhet, var och köpte saker dit, sen skulle vi se om jag hittade ett par nya fotbollsskor men fanns ingen nummer, eller så va dom plast kan inte ha plast skor, ( fotbollsskor som e plast ) eller kan, och kan får skoskav hela tiden allafall av mina gammla men alla skor e ju olika, men btw. Köpte inget sen for vi till lidl, och mc donalds vi köpte jordgubbs milkshake så himla gott.
Omg, vad ska jag hitta på ikv? har städat lite och så men har ingen aning tips? kanske ut med en kompis venne? ^^
 
<3
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!