Fotbolls cup imr! ♥

Tjau, imr bär det av till torneå på fotbolls cup. Kommer bli jätte kul vi ska spela fotboll där, har packat nu ikv klart, bara lite småsaker som måste fixas imr också.. Idag har min kusin varit här, har också varit och simmat med Wilma, och sen till butiken, och packat. E super taggad inför imr, bara att jag ännu har skoskav och inte kan ha vanliga skor för de tar för ont. Men hoppas jag kan spela imr ifall, fotade lite med min kusin men kan inte lägga upp bilderna tar för länge, hinner inte klockan e snart 9 och ska duscha och lacka naglarna och sen natten, måste stiga upp kl halv 6, chill.. nejmen.. ♥
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!