Dålig uppdatering ^^

Hejsan har inte haft så bra uppdatering dom här senaste två dagarna, igår var jag först till sissel en stund.
Sen for jag och simmade med wilma, nikita , matilda. Och sen på kvl for jag ut med wilma, natta , erika , och emilia. Var med många människor då.. och idag har jag städat ltie grann, haft fotismatch vi vann 6-1 mot kury nått sånt. Och sen idag hade vi släktkalas min bror fyllde år för nåra dar sen eller vecka venne, så vi hade de idag!
Sitter bara på datan nu och bloggar, ska väl kolla tv eller nått och sen ta natten venne vad jag hittar på imr? tips?
 
 
Min p-bild på fb! ♥
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!